Hoe stimuleer ik het ondernemerschap van mijn medewerkers? Hoe kunnen zij klantgerichter handelen? Maak ik gebruik van hun innovatieve ideeën? Stralen wij als team spirit uit? Dit zijn vragen die gesteld worden in de training 'De ondernemende medewerker'. In het eerste dagdeel wordt met uw medewerkers gekeken hoe zij afspraken met elkaar maken voor de verbetering van de onderlinge omgang en communicatie. In het tweede dagdeel staat het thema ondernemend en klantgericht werken centraal . Elke medewerker wordt ‘eigenaar’ (verantwoordelijk) voor een idee, project of aandachts- of verbeterpunt.
Resultaat
In de training 'De ondernemende medewerker' wordt de teamspirit in uw bedrijf versterkt en leren uw medewerkers wat hun eigen ondernemerschap is. De medewerker wordt zich bewust van zijn gezonde nieuwsgierigheid om nieuwe vaardigheden en kennis op te doen voor een leven lang ontwikkelen.
Doelgroep
Werknemers en werkgevers van bedrijven in de agrarische sectoren.
Aanpak
Voorafgaand aan de training worden met de leidinggevende de thema's vastgesteld. De thema’s worden op een actieve manier behandeld door onderlinge discussie, analyse op hoe men
dit zelf in praktijk brengt, oefeningen en opdrachten.